2. kesäkuuta 2011

Jo joutui armas aika...

Tiistaina tuli käytyä Stadin Suvivirsi-tapahtumassa moikkaamassa Mariaa ja muuta Wicked-perhettä. Päivä oli lämmin, hauskaa riitti ja illalla kotiin päästyäni meikäläistä hymyilytti oikein olan takaa. Vaikka kiinnostukseni itse virsiä kohtaan ei ole se suurin (kirkkoon kun en kuulu), niin kyllä niitä silti tuli välillä mukana veisattua (ja tietenkin juuri ne hetket tallentuivat jättiscreenille sekä pikaisesti myös Kymmenen Uutisten loppukevennykseen). No, aina ei voi voittaa ;) Yhteislaulutilaisuuden jälkeen minä, Joonas, Karoliina ja Saara kävimme pirtelöillä ja Iguanassa yksillä.

Kuvat © minä & Karoliina

Eilen keskiviikkona tulivat myyntiin liput ihanan Tori Amoksen syyskuiselle keikalle Helsingin Jäähalliin. Olin laiska, enkä jaksanut herätä aamulla varailemaan hyviä permantopaikkoja, joten päätin tyytyä siihen, mitä saisin käsiini puolilta päivin. Päädyin loppujen lopuksi ostamaan ihan mukavan 5. rivin katsomopaikan, ja vaikka se ei aivan siinä lavan lähellä olekaan, niin olen kuitenkin erittäin tyytyväinen lopputulokseen. En malta odottaa syyskuuta (näen muuten viikon sisällä sekä Blackmore's Nightin että Torin, aivan uskomatonta)! Joonas nappasi viime sunnuntaina minulle myös tuollaisen keikkajulisteen - hieman kärsineeltähän se näyttää, mutta fanikama on aina fanikamaa.

Ensi viikon sunnuntaina on tiedossa reissu Heinolaan katsomaan Ranskalaista Pyjamaa ja moikkaamaan Anna-Maijaa, siitäkin tulee varmasti NIIN parasta! Muita tulevia täytteitä kalenteriini tarjoavat Tukholman risteily, Helsinki Pride, The Plague Picnic sekä Wicked-kesämiitti (jonka siis olen järjestämässä).

Ja tulevaisuus on hyvä, etkö nää?


4 kommenttia: